subota, 23. ožujka 2013.

Savjet tjedna - Svježa salata

Često mi se u prošlosti znalo desiti da kupim glavicu salate ili dobijem puno mlade salate iz bakinog vrta ali je nisam sama uspjela pojesti na vrijeme, osušila se i morala sam je baciti. Užas! 

Nema boljeg od domaće hrane i prava je šteta ne iskoristiti je, a pogotovo u današnje vrijeme kada je svaka kuna važna ovo mi se čini dobrim savjetom.

Evo savjeta kojeg vjerojatno mnogi od vas i znaju, ali možda se netko toga nije sjetio pa mu pomogne.

Kada kupim salatu, koliko god velika ili mala količina nje bila, razdijelim listove u veću posudu i napunim je vodom kako bi mi salata bila hidratizirana i lijepo zelena i svježa nekoliko dana. Ovako u vodi je držim u frižideru i do tri dana, premda bi vjerojatno izdržala i duže, ali je uspijem potrošiti i ništa ne bacim.

Volim pomiješati matovilac, rigu i glavicu salate.

 

Kada umorna dođem s posla doma, samo zgrabim šaku do dvije miješane salate, na nju stavim cherry rajčicu ako je imam, ili krastavac, piletinu, fetu i obavezno croutonse i eto zdravog ručka ili večere.
 
Evo i večere od sinoć - zelena salata, matovilac i riga sa pečenim pilećim prsima, fetom, suncokretovim sjemenkama, maslinovim uljem i aceto balsamicom.
 

Ovdje možete vidjeti i koje su moje omiljene salate tijekom cijele godine (Link!)

Dobar tek svima želim i ugodnu subotu!

2 komentara:

  1. vidiš zanimljivo. a ja ju baš ne volim držat namočenu u vodi...nama su na faksu rekli da to nije pametno jer tad iz salate hrpa hranjivih stvari ode u vodu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima to smisla i skroz se s time slažem, ali ja je držim makar vlažnu ako ne skroz mokru jer znam da će mi se osušiti i onda ću većinu baciti. Tako da ako moram i riskirati da izgubim malo vitamina, bolje i to nego da manje-više sve bacim. Trudim se zato pojesti sve u dva dana ako je ikako moguće pa nije veliki problem.

      Hvala za komentar!

      Izbriši