utorak, 7. svibnja 2013.

Travanj u slikama

Premda smo već dobrano kročili u svibanj, svejedno bih s vama htjela podijeliti sličice iz prethodnog mjeseca.

Travanj je za mene prošao u znaku fine hrane, romantičnih kulinarskih iznenđenja i prekrasnog cvijeća.

Uz kuhanje, obožavam cvijeće i kad god sam u prilici kupim neku lijepu biljku za moj balkon ili za obitelj i prijatelje. Ovaj grm ruže me oduševio kada sam nedavno bila u posjeti prijateljima i čak razmišljam da si je dam razviti i staviti iznad radnog stola za inspiraciju. :)



Evo kako je prošao moj travanj!

Otkrila sam jako puno novih Nescafe okusa i postala pravi ljubitelj kave. Ako to uopće možemo nazvati pravom kavom. Svaki dan dok učim ili pripremam se za posao popijem šalicu Nescafe-a i neku čokoladicu. I još jednu, i još jednu. :)

Sve i svašta se ovaj mjesec jelo kod mene - od divnih kremastih juha od krumpira i raznog povrća do pašti sa svim i svačim. Sve češće se dešava da mi bolja polovica pomaže u kuhinji, osobito kada imam naporan dan, a pošto on obožava talijansku kuhinju onda uglavnom jedemo neku paštu i obavezno uz to salatu.

Kada nam ostane od prethodnog dana pašte ili neke hrane, onda me dočekaju slijedovi hrane kao u tlaijanskim restoranima u malim porcijama da nam bude zanimljivije, a da se opet sve pojede. Što da kažem, oduševim se svaki put njegovom kreativnošću! :)


Date night! 
Kada nam dođe gušt da pojedemo super pizzu, a da platimo valjda najmanju cijenu u gradu, onda odemo u pizzeriju Carraca na Trsatu. Evo i linka na kojem možete vidjeti cjenik! Oduševit ćete se! Ne smao da im je pizza odlična nego i grill. Meni najdraže mjesto za dobro se najesti, a jeftino!


I evo meni valjda najdražeg trenutka ovog mjeseca. Spomenula sam ga bila i na mojoj stranici na Facebooku - nedjeljni ručak na balkonu. Bio je to valjda prvi lijepi sunčani dan nakon dugo vremena u Rijeci, ja dan provela dan uglavnom radno i dočeka me ovako nešto kada sam to najmanje očekivala.

Eto, tako je meni prošao travanj.

Ostavite mi link ako se i vi odlučite sa mnom podijeliti svoje sličice ili mi ih slobodno "nalijepite" na zid na mom Facebook stranici.

Želim vam svima ugodan ostatak ovog lijepog sunčanog poslijepodneva!

2 komentara:

  1. Božur je prekrasna! Moj je još uvijek u pupovima, jedva čekam da rascvate.
    Hvala za preporuku za pizzeriju, cijene su sasvim pristupačne, a pizza odlično izgleda!
    Sretno s učenjem i ispitima!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno za komentar!
    Obavezno prođu u ovu pizzeriju, ja sam baš oduševljena!

    OdgovoriIzbriši