nedjelja, 16. prosinca 2012.

Snježna idila u Rijeci

Kakve li razlike u vremenu u posljednji tjedan dana u Rijeci. Prošle subote sam se probudila i ugledala snježnu idilu ispred zgrade, dok je danas, svega tjedan dana kasnije, u Rijeci sve nekako trulo, beživotno, kišno.

Mi koji živimo na moru ili volimo ili ne volimo snijeg jer nam otežava kretanje na što nismo navikli, ali ja spadam među one koji snijeg obožavaju i najradije bi da je sve bijelo barem tri mjeseca u godini, osobito tijekom božićnih blagdana.

Još uvijek se nadam bijelom Božiću.
Jedna od karakteristika života na moru je i opća panika koja zavlada kada padne snijeg. Svi pohitaju u supermarkete ne bi li se opskrbili hranom, kao da će taj isti snijeg trajati tjednima, a ne svega nekoliko dana.

Meni je subota inače dan kada si dam vremena i malo prošvrljam po supermarketu, ali na kraju uvijek nekako gravitiram prema istim namirnicama od kojih najradije sebi pripremam obroke tijekom sljedećih nekoliko dana.

Pa evo i slike da vidite što ja to inače kupujem. K tome bih još dodala i pršut i sir te špek hamburger, ali je ovoga puta bila tolika gužva u supermarketu da nisam imala volje čekati u redu. Ako u supermarketu ima povoljno za kupiti svježih gljiva onda i njih obavezno kupim.

Za mene je zima vrijeme kada osobito pokušavam pojačati imunitet zbog prehlada i gripe, pa zato i kupujem više limuna, naranči, jabuka i banane jer si volim cijediti sok ili raditi frape. Volim kupiti i razno povrće jer si od njega mogu napraviti brze i ukusne juhe ili maneštre. Za salate ste već mogli primijetiti da ih volim, osobito obročne pa tome služi matovilac, cherry rajčice i zelena salata, ali i kukuruz te piletina. Kruh kupim jednom tjedno jer ga ne jedem često, ali jako volim hrskavi francuz pa ako već kupujem kruh, onda kupim baš njega.

Danas kod nas pada kiša i jako je maglovito pa poslijepodne provodim u stanu, pijući nescafe i čitajući knjige za nadolazeći ispit. Kuham samo za sebe pa neće biti ništa komplicirano. 

Veselite li se nadolazećim blagdanima? Ja jedva čekam sljedeći vikend jer odlazim doma na par dana kod roditelja. Za blagdane mi je nekako najljepše biti doma!

Nema komentara:

Objavi komentar