utorak, 6. studenoga 2012.

Što sam jela ovog rujna u Americi...

Kao što to oni koji me prate na Facebook-u znaju. cijeli rujan sam provela u Sjedinjenim Američkim Državama, točnije u Atlanti jer sam tamo neko vrijeme živjela i svake se godine vraćam u posjet prijateljima.

Pored neizostavnog shoppinga, izleta i izlazaka, hrana je naravno jedan od mojih omiljenih aspekata američkog života, usprkos činjenici da je neusporedivo slanija, masnija i nezdravija od naše domaće hrane.
No tu moram upozoriti na jednu činjenicu koju neki, koji možda nisu još imali prilike boraviti neki vrijeme u SAD-u, previđaju - u SAD-u ima itekako velikog izbora zdrave hrane, poznatog uzgoja, međutim, ta je hrana u odnosu na "junk" hranu daleko skuplja (premda ništa skuplja od naše hrane s tržnice ili supermarketa s tom razlikom da oni doista znaju odakle im ta hrana dolazi).

Ali, ja ne idem u SAD da jedem hranu koju mogu i doma jesti, iskreno vam to moram priznati, već zato jer jako volim njihove hamburgere, chilli, razne vrste cheesecake-ova i svega ostaloh što nudi "američka" kuhinja.

Evo dakle, što sam ja to sve jela, možda vas inspirira da i vi nešto od toga probate kod kuće napraviti!

Domaće palačinke s borovnicama za doručak.

Chocolate chip cookies za ponoćni "snack"

Kasni doručak u Waffle House-u. Nisam uspjela pojesti cijeli waffle ali blizu sam bila!

Kada bi nas uhvatila glad po putu, obavezno bismo kupili par škartoca raznoraznih slastica - punih šećera i masti, ali genijalnih!

Za ručak se obišno jedu fini sendviči ili salate, a za večere hamburgeri, piletina, roštilj, chilli.

Moj omiljeni restoran u Americi je meksički restoran "Pure" - hrana je izvrsna!

Domaći chilli - ne prepikantan, jede se uglavnom sa kukuruznim muffinom.

Pomfri sa slaninom, jalapeno papričicom, Ranch umak i hamburger sa slaninom - poznata sam u Americi među društvom da jedem puno slanine kamo god da odem. :)

Zadnji tjedan, prije mog odlaska natrag u Hrvatsku, moja prijateljica i ja smo otišle u lokalni tapas bar u predgrađu Atlante prije odlaska u posljednji veliki shopping.
Iako su porcije bile male, nismo uspjele sve pojesti - pikantni hamburger, kolačić od raka i umakom, bruschette s rajčicom, pomfri s posebim umakom od rajčice i začina, prženi lignji s Ranch umakom i pikantnom marinadom. Za prste polizati!

Nadam se da ću dogodine opet u Atlantu, ali tada ću poslikati i južnjačke klasike : prženu piletinu i waffle, gritz sa sirom, pikantni gritz sa škampima i sve ostalo što južnjačku kuhinju čini posebnom.

Želim vam svima ugodan nastavak tjedna!

Broj komentara: 6:

1. ovo izgleda prefino!
    nadam se da si uživala u americi :)

2. Bilo je super kao i uvijek, a hrana božanstvena! Ako Amerikanci išta znaju skuhati, onda su to hamburgeri, salate i sendviči. Meksička hrana im je fenomenalna!

Hvala za posjet blogu i komentar!

3. Odlične fotke! Vidim da si probala sve značajke Amerike ;) Ovi tapas barovi mi izgledaju odlično :)

Odgovori
    1. Ja jako volim jesti u Americi i svaki put kada se vratim u Atlantu idem na ista mjesta jesti jer takve hrane nema kod nas :)
      Ne razmišljam previše o tome koliko je to što kod njih jedem nezdravo jer nije da to jedem svaki dan pa nije problem. Nauživam se njihove hrane i onda vratim doma na zdravo kuhanje :)

Izbriši
  4. ajme ajme ajme... ja ovak trudna idem čitat blogove jer sam zaključila da je bolje da nekaj čitam nego da stalno jedem pa da budem uskoro ko trokrilni ormar... i onda nabasam na ovo... pa kak onda ne bi jela...
    kaj se amera tiće... proučavala sam njihove razne recepte (pretežno za kolače) i još uvijek sam mišljenja da je to pretjerano i slatko i masno i sad vidim da moje mišljenje i nije daleko od istine :)
    sva ova hrana izgleda odlično i iako je vjerojatno 500 put kaloričnija nego nekaj kaj ja inaće jedem iako da se razmemo i ne pazim previše, rado vi bila na tvom mjestu i sve to isprobala :)
    super post...
    pozdrav

Odgovori
    1. Hehe, joj vjerujem da ti nije lako! Puno sreće sa trudnoćom! Nadam se da sve super ide.

Njihovi kolači su posve druačiji od naših. Imaju jako puno kreme koja je dosta slatka (recimo ove torte gore na slici) i nekako suhi biskvit. I svi su na istu for rađeni. Jedina iznimka je tu Cheeecake iz lanca restorana The Cheesecake Factory - nema boljeg cheesecakea of njihovog, tj. od stotina različinih vrsta cheesecakeova koje imaju u ponudi. Ali je zato šnita torte 30+ kuna. Pa tko voli, nek izvoli :D A ja volim makar jednom tijekom boravka pojesti dobar cheesecake, pa makar bio urnebesno skup, makar znam da se isplati. Donutsi su im živa mas i šećer ali fiiiiini! To treba probati jednom u životu, pa kud puklo da puklo :)