petak, 30. studenoga 2012.

Penne sa špekom, gljivama i suhim ljutim papričicama

Kupili ste svježe šampinjone, ali ste procijenili da ipak ne trebate iskoristiti cijelo pakovanje već da biste htjeli makar manji dio sačuvati za sljedeći dan. Međutim, ne možete se sjetiti kako da ih iskoristite, a da pri kuhanju ne potrošite puno vremena.

Evo jednog ukusnog prijedloga!

U frižideru uvijek imam špek hamburger, a suhe ljute papričice mi se uvijek nalaze u kuhinji mešu ostalim začinima jer djau fini oku raznim paštama. Evo kako ih možete spojiti u jako ukusno i brzo jelo!

Za 2 vrlo obilate ili 3 "normalne" porcije će vam trebati:

-  špek hamburger (količina po želji, ja stavim trećinu pakovanja)
- šampinjoni (količina po želji, ja stavim polovicu ili trećinu veće kantice svježih šampinjona)
- 1 vrhnje za kuhanje
- par ljutih papričica
- putar/maslac/ulje 
- sol



Špek nasjeckamo na sitnije kockice i stavimo ga da se poprži u tavi na putru/maslacu/ulju, kako vam je draže. Ja radije u zadnje vrijeme koristim maslac jer mi je ukusniji umak.


Kada špek poprimi tamniju boju i postane pomalo hrskav, dodaju se šampinjoni. Pustimo ih da se poprže na srednje jakoj vatri i otpuste tekućinu. Kada je tekućina pomalo isparila (ne posve) dodamo ljute papričice.
VAŽNO: Za dvije - tri osobe dodam tri papričice i pustim ih da se prže najviše 3 minute jer ja osobno ne volim ljutu hranu, ali mi se sviđa kada osjetim samo laganu paprenost u kombinaciji s gljivama. Za više osoba bih ih duže pustila - do pet minuta, ili bih dodala 5 papričica i opet 2 do 3 minute pustila da se prže.


Pred kraj kuhanja izvadim papričice iz jela da ih netko ne bi slučajno zagrizao. Dodam vrhnje i pustim ga nekoliko minuta da se prokuha.


Probam je li umak dovoljno slan i potom dodam skuhanu penne paštu.


I gotovo u manje od 30 minuta!

Dobar tek!

Nema komentara:

Objavi komentar