petak, 29. lipnja 2012.

Frape s cimetom

Već mjesec dana svako jutro pijem frape. To je moja apsolutno omiljena vrsta doručka jer je lagan, zdrav, bogat vitaminima i zasiti me na nekoliko sati. Idealan je za zdravi početak radnog dana.

Osim što ga volim piti za doručak, često si ga radim i poslije podne ili predvečer nakon fitnessa jer nakon što ga popijem nemam potrebu jesti niti piti nešto teško i nezdravo.

Do prije nekoliko tjedana su jagode i banan bili moja omiljena kombinacija, ali kako je sezona jagoda sada već iza nas nema druge nego se okrenuti onome čega ima u izobilju tijekom cijele godine kao i nadolazećem sezonskom voću.

Za današnji doručak sam iskoristila voće koje mi je ostalo od ovog tjedna (ponosna sam da u zadnje vrijeme jedem puno voća). Evo glavnih sastojaka današnjeg frapea.

- 1 jabuka
- 1 banana (srednje velika ili velika)
- mala čaša jogurta od vanilije (može i obični jogurt ili mlijeko)
- 1/2 male žličice cimeta

* Ako frapeu dodate mlijeko onda će biti rjeđi nego ako dodate jogurt, ali sve ovisi što imate pri ruci i što više volite. U svakom slučaju ne može loše ispasti.

** Ovaj frape bi bio još finiji hladan, pa bi se recimo moglo dodati par kockica leda, ali moj blender ne može drobiti led pa ja to nisam dodala.

*** Ovaj jogurt od vanilije je kupljen u Sloveniji u Hofferu i fantastičan je!






Postupak je jednostavan: sve sastojke dodajte u blender i kada se sastojci dobro usitne i frape postane kremasta, homogena smjesa znate da je spreman!

Kombinacija jabuke i cimeta je savršena, a banana doprinosi gustoći frapea. Jogurt ili mlijeko služi ne samo kao pojačivač okusa već i da blender lakše usitni sastojke.

Preferiram jogurte od voća ili ovaj od vanilije jer obični jogurt prejako dolazi do izražaja neovisno koje voće kombiniram s njime, a to ne volim. Ja volim da se okus i miris voće najviše osjeti.



Želim vam ugodan početak novog radnog dana!

2 komentara:

  1. Odlično, fino i lagano, jako mi se dopada! S kockama leda je sigurno fantastično, taman po ovim vrućinama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Cimet, banana i jabuka - ovo mora da je jako fino. Obožavam i banane i cimet :)

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši